Vi er her for deg
Har du noen spørsmål om produktet, ønsker å bestille eller vil endre, fryse eller avslutte ditt eksisterende abonnementet? Da er vi her for å hjelpe deg, og du er hjertelig velkommen til å kontakte kundeservice alle hverdager mellom kl. 08-16.
Ring oss på: 35 69 22 21
Kanskje har du noe på hjertet – ris eller ros? Da vil vi gjerne høre fra deg! Alle tilbakemeldinger blir satt pris på, slik at vi stadig kan jobbe for å bli bedre.
Om leveransen din
Som abonnent hos Naturlig Balanse og Helse AS mottar du varene direkte hjem i postkassen din hver tredje måned. Abonnementet løper til du selv sier opp, men du kan når som helst stoppe eller fryse abonnementet ditt. Du kan også hoppe over en forsendelse eller utsette en pakke, hvis du vil det.
Du kan endre abonnementet uten å si opp
Ønsker du flere forsendelser, eller har det en tendens til å hope seg opp? Da kan du kontakte kundeservice og enten utsette, fremskynde eller endre frekvensen på forsendelsene akkurat slik det passer deg. Vi tar imot henvendelser både per post og telefon.
Retur av vare
Dersom du returnerer produktet innen angrefristen, får du pengene dine tilbake. Returporto betales av avsender.
Oppsigelse etter første leveranse
Hvis du ikke ønsker å fortsette som abonnent etter at du har fått din første pakke må du gi beskjed snarest, og senest 20 dager etter at du har mottatt den.
Reklamasjon
Mottar du et produkt som er skadet eller feilekspedert, anbefaler vi at du sender den i retur sammen med fakturaen din slik at vi får sendt deg en ny pakke.